maanantai 13. marraskuuta 2017

Olen tyrmistynyt

En osaa olla yksin. En ole ollut sinkkuna yli neljäänkymmeneen vuoteen. Kolmen kuukauden yksinäisyyden jälkeen päätin tehdä asialle jotain. Kirjauduin EliittiKumppani- sekä E-kontakti -palveluihin kuukausi sitten. Qruiseriin kirjauduin serkkuni ehdotuksesta kaksi viikkoa sitten. Mielikuvani Tinderistä esti minua kirjautumasta sinne, vaikka sain eräältä ystävältäni kehuja sen toimivuudesta.

Olen tyrmistynyt kolmesta asiasta

1. Ystävällisiin ja asiallisiin viesteihin ei vastata
Eikös näiden palvelujen juju ole kommunikoiminen ja kontaktien haku?

2. Ihmiset, varsinkaan miehet, eivät osaa kirjoittaa eikä keskustella. Ei tunneta käytöstapoja.
Välillä minulla on suuria vaikeuksia ymmärtää lauseiden tai viestien sisältöä. Käytöstavat unohtuvat kun ollaan nimimerkin takana, kuvitellaan, että saa sanoa mitä lystää. Ihmiset eivät avaa itsestään mitään. Kuinka pitkään jaksaisit olla kiinnostunut, jos tekstit olisivat tällaisia: "huomenta", "hei", "hyvää alkavaa viikkoa". Kun olen avannut omaa elämääni ja kysynyt vastaavia asioita kumppaniehdokkaalta, en saa vastauksia. Tai vastaukset ovat tyyliin: "joko söit?".

3. Osa miehistä on sikoja tai täysiä typeryksiä
Minulle on ehdoteltu kaikennäköistä. Nuorin on ollut kakskymppinen vanhin yli 70 v.

Joukosta on erottunut vain muutama. Yhden ehdokkaan kanssa päätimme, että emme jatka keskusteluja, koska olemme taustoiltamme niin erilaisia. EliittiKumppani-palvelussa ei ole tapahtunut mitään kahteen viikkoon, eikä minulla ole siellä ketään kelle kirjoittaa. E-kontaktissa on yksi oikein mukava ihminen, hänestä saan varmaan hyvän ystävän. Qruiserissa on meneillään kolme hyvin kevyttä keskustelua, joista yksi on ruotsalaisen naisen kanssa.

Toivottavasti se unelmien prinssi tai prinsessa ratsastaa mun elämääni jossain vaiheessa. Huoh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti