sunnuntai 27. marraskuuta 2011

Olen yllättynyt!

Koska blogini on avoin, tänne ei tarvitse kirjautua, periaatteessa kuka tahansa voi päästä katsomaan näitä juttuja ja kuvia. Tästä syystä olen laittanut tänne hyvin valikoiden kuvia itsestäni ja erityisesti kasvoistani. En tiedä onko varovaisuuteni perusteltua, jotenkin vain tuntuu siltä, etten halua prosessistani täysin julkista vielä tässä vaiheessa. Toisaalta, olen ollut siinä uskossa, että varsinkin läheiset ystävät ja sukulaiset tunnistavat minut näistä kuvista helposti, vaikka kuvien laatu on vähän niin ja näin. Olen ottanut kuvat kännykkäkamerallani. Ainoat kasvokuvat ovat olleet Tietoa Juliasta -sivulla, joten kuviin ei ole voinut törmätä sattumalta.

Keskusteluissa vanhemman siskoni kanssa kävi ilmi, ettei hän olisi tunnistanut minua ollenkaan tuosta kasvokuvasta, jos se olisi esitetty toisessa yhteydessä! Eikä tässä vielä kaikki. Olin yhteydessä exääni aivan muiden asioiden tiimoilta kun hän mainitsi, ettei hänkään tunnistanut minua siitä kuvasta. Olimme olleet yhdessä melkein 23 vuotta, hän jos kuka tunnistaa piirteeni!

Olen todella yllättynyt! Jos läheiset eivät minua noista kuvista tunnista, pelkoni on aivan aiheeton. Tuskin puolitututkaan tai muut minut tuntevat henkilöt tunnistavat minut täällä olevista kuvista. Tämä tieto antaa minulle lisää itseluottamusta esiintyä julkisesti Juliana.

Voiko kevyt meikki muuttaa ulkonäön tunnistamattomaksi? Mitä mieltä olet, meneekö läpi?


3 kommenttia:

  1. No en kyllä tästä kuvasta olisi tunnistanut! Mutta hyvä ja ihanan iloinen kuva!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Kirsikka kommentista! Johtuisko se silmälaseista? Tässä kuvassa on mun vanhat lasit.

    VastaaPoista
  3. Emmä tiedä, ennemmin se ilo tulee varmaan silmistä siellä lasien takana. :)

    VastaaPoista