torstai 7. kesäkuuta 2012

Jippii!

Hymyilin koko matkan
Tampereelta kotiin.
Seurantakäynti Tampereella toi hyvän mielen. Asiat etenevät nyt rivakammin kuin osasin toivoa. Tutkimuksista vastaava erikoislääkäri teki lähetteen tutkimuksiin Töölöön ja lausunnon maistraatille sukupuolen vahvistamista varten sekä lausunnon sukuelinkirurgisia hoitoja varten. Töölön tutkimuksissa varmistetaan, että Tampereen tekemä diagnoosi on validi. Kun Töölö on vahvistanut diagnoosin, pääsen sukuelinkirurgisiin hoitoihin. Jotta pystyisin vahvistamaan juridisen pukupuoleni maistraatissa, tarvitsen siihen molemmat, Töölön ja Tampereen lausunnot.

Jos onni on suosiollinen, saan Töölön lausnnot syksyn aikana, joka tarkoittaa sitä, etten vaihdakaan nimeäni kesällä vaan vahvistan sukupuoleni ja vaihdan nimeni yhtäaikaa lausunnon saannin jälkeen. Alkuperäisissä suunnitelmissa olin varautunut kivesten poistoon kesällä 2013 ja kirurgisiin toimenpiteisiin aikaisintaan kesällä 2014. Nyt näyttäisi siltä, että kaikki tapahtuisi jo kesällä 2013! Voitte vaan kuvitella kuinka onnellinen olin tästä tiedosta.

Olen onnellinen!
Tähän astisten tutkimusten ja hoitojen indikaattorit näyttävät plussaa, olen hyötynyt sukupuolen korjaushoidoista. Prosessi on kohdaltani edennyt todella hyvin. Elämäni on muuttunut, elän onnellisinta aikaa juuri nyt. Seurantakäynnin keskusteluun osallistuneet totesivat onnellisuuteni näkyvän persoonassani. Minun on vaikea kuvitella kuinka asiani saattaisivat olla paremmin. Olen todella onnellinen ja iloinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti