maanantai 26. syyskuuta 2011

Mitä minulle kuuluu?

Minulta on kysytty viime päivinä useasti vointiani, puhelinkeskusteluissa, s-postilla, sosiaalisissa verkoissa ja kasvotusten. On onnellista huomata ystävien sekä läheisten huoli ja välittäminen. Arvostan sitä paljon.

Olen keskittynyt tässä blogissa perusasioiden esittelyyn, omat tuntemukset prosessista ovat jääneet vähemmälle. Olette oikeassa, näiden kirjoitusten (julistamisen?) takaa ei hahmotu vielä nykyinen vointini.

Voin erinomaisesti. Olen pystynyt kertomaan tilanteestani kaikille läheisille. Vastaanotto on ollut ymmärtävä ja minua tukeva. Olen siitä onnellinen. Tunnen itseni nyt tasapainoiseksi, olen elossa ja ehjä. Onnittelen itseäni joka aamu prosessiin hakeutumisesta. Prosessi etenee hitaasti toivomaani suuntaan. Tähänastiset tapahtumat ovat olleet pääasiassa miellyttäviä kokemuksia. Vapautuneisuus on antanut minulle positiivista energiaa, tunnen olevani hyvällä tuulella. Toivottavasti hyväntuulisuuteni huomataan.

Vaikka tulevaisuudessa tulen kohtaamaan vastoinkäymisiä, nyt on paineeton olo, lupa olla olemassa auttaa minua varmasti kestämään nuo mahdolliset vastoinkäymiset.

Kiitos välittämisestä!
Julia

Ps
Keskiviikkona 28.9. TV2 esittää klo 22.05 Silminnäkijä-dokumentin "Poika vai tyttö". Dokumentti käsittelee transsukupuolisuutta. Dokumentin piti tulla jo kaksi viikkoa sitten, mutta se siirrettiin toiseen ajankohtaan lentopallon EM-kisojen tieltä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti